דילוג לתוכן

TechHorizons

Daze: מתחרה חדש ל-WhatsApp בשוק.

אפליקציית ההודעות החדשה Daze יוצרת באזז ברשתות החברתיות עם ממשק חדשני ושונה. ההשקה הרשמית צפויה ב-5 בנובמבר, והאפליקציה כבר צברה עניין רב.
עודכן לאחרונה ב : 08/02/2025 - 02:01 - Ariel
hero image 1

למרות שהיא עדיין לא זמינה, אפליקציית ההודעות החדשה Daze כבר עושה באזז עצום ברשתות החברתיות. על פי דיווח של TechCrunch, אחת מהסרטונים שלה בטיקטוק זכתה ליותר מ-8 מיליון צפיות. בסך הכל, הסרטונים שמציגים את תפקוד האפליקציה צברו למעלה מ-48 מיליון צפיות בטיקטוק ובאינסטגרם. בנוסף, עוד לפני ההשקה הרשמית, Daze כבר צברה למעלה מ-156,000 משתמשים עתידיים ברשימת ההמתנה.

האפליקציה מעוררת עניין רב כי היא מתכוונת לשנות את הדרך בה אנו מתקשרים בהודעות, עם ממשק חדשני. Daze מבקשת לגרום לנו להיפרד מבועות ההודעות המוכרות מ-WhatsApp, Messenger, iMessage ועוד. במקום זאת, Daze מציעה סוג של קנבס בו המשתמשים יוכלו להתאים אישית את המראה של הודעותיהם, להיות יותר יצירתיים ולהביע את עצמם בחופשיות. האפליקציה גם נשענת על בינה מלאכותית לתמיכה בחלק מהתכונות היצירתיות שלה.

האם מדובר בהצלחה עתידית?

למרות ש-Daze כבר עושה באזז גדול, כדאי להישאר זהירים. בעבר, לא מעט אפליקציות שהחלו עם חשיפה מרשימה לא הצליחו לשרוד בטווח הארוך מול התחרות הקשה של הפלטפורמות הגדולות. עם זאת, נראה של-Daze יש את כל מה שנדרש כדי להצליח. הפופולריות של הסרטונים שהיא מפרסמת ברשתות החברתיות מרמזת שהרעיון מדבר אל דור ה-Z, והתוצאות מהבטא מעודדות. על פי דיווח של TechCrunch, במסגרת הבטא המוגבלת, 50% מהמשתמשים ממשיכים להשתמש באפליקציה גם לאחר 60 ימים. בנוסף, רוב המשתמשים בבטא הם בני 13 עד 22, קהל שמבוקש מאוד על ידי פלטפורמות אונליין.

יוצר Daze מתכנן להשיק את האפליקציה ב-5 בנובמבר, וכבר גייס 5.7 מיליון דולר לפיתוח האפליקציה.

חדשות אחרונות
הישארו מעודכנים