Hazelight Studios עשתה זאת שוב – פחות מ-48 שעות לאחר ההשקה, _Split Fiction_ כבר מכר מעל מיליון עותקים! ההצלחה האדירה של המשחק הקודם של הסטודיו, _It Takes Two_, וההייפ שנבנה סביב היצירה החדשה של Josef Fares בהחלט תרמו לזינוק המטורף הזה.
המספרים מדברים בעד עצמם: _It Takes Two_ הגיע ל-23 מיליון מכירות, יותר מכפול מה-11 מיליון של _A Way Out_. הציפיות ל-_Split Fiction_ היו בשמיים – והוא בהחלט מספק את הסחורה.
הצלחה מסחררת גם ב-Steam
הפופולריות של המשחק באה לידי ביטוי גם במספרי השחקנים. _A Way Out_ רשם שיא של 8,500 שחקנים בו-זמנית, _It Takes Two_ טיפס ל-71,000, אבל _Split Fiction_ פשוט ריסק את הנתונים עם 259,000 שחקנים מחוברים יחד לפני שלושה ימים. ואם זה לא מספיק, ייתכן שהסופ"ש הקרוב יביא לשיא חדש.
ביקורות חיוביות מכל עבר
_Split Fiction_ קיבל ציון ממוצע של 91 ב-Metacritic, מה שמצביע על קבלת פנים חמה מאוד. עם זאת, לא כל הביקורות היו מושלמות. חלק מהמבקרים, כמו Nathan Birch, חשו שהמשחק מספר סיפור קלאסי יותר לעומת היצירות הקודמות של Hazelight, ואף העניקו לו ציון 8/10 עם הסתייגויות לגבי רמת הקושי שלו.
> "_Split Fiction_ אולי מציג עלילה מסורתית יותר לעומת קודמיו, אך הוא משדרג בצורה מבריקה את חוויית הקואופ של _It Takes Two_, מבלי לאבד את הייחודיות שלו. לא כולם יתחברו לרמת האתגר הגבוהה, אבל המשחק בהחלט יצירתי ומרענן."
ב-TechHorizons ממליצים בחום!
אם אתם מחפשים חוויה קואופרטיבית ייחודית וממכרת, _Split Fiction_ הוא משחק שאסור לכם לפספס. אנחנו ב-TechHorizons ממליצים עליו בחום – מדובר בהרפתקה יוצאת דופן עם מכניקות חכמות, משחקיות מהודקת ושיתוף פעולה שמביא רגעים בלתי נשכחים. אל תפספסו!
ומה עם מיקרו-עסקאות?
מעבר להצלחה של המשחק, Josef Fares הביע לאחרונה את דעתו על אחת הסוגיות השנויות במחלוקת בתעשייה: השפעת המיקרו-עסקאות על היצירתיות של המפתחים. נושא רגיש שלא מפסיק לעורר דיונים…