דילוג לתוכן

TechHorizons

The Outer Worlds 2: עולם פתוח יותר והרבה יותר סיפורים

המשחק הבא של Obsidian מבטיח עולמות פתוחים בהרבה, נקודות עניין רבות, שלל חפצים – ושיטה תפקידית יותר עמוקה מהמשחק הראשון.
16/04/2025 - 23:11 - Ariel
TOW2_Worlds-scaled

העולם של The Outer Worlds 2 הולך לגדול – ובענק

בסרטון חדש שפורסם כחלק מפרויקט IGN First לחודש אפריל, חשפה Obsidian Entertainment פרטים מרגשים על The Outer Worlds 2. בין השורות: העולמות יהיו גדולים בהרבה, ויהיו מלאים בנקודות עניין, סיפורים מפתיעים ושלל חפצים.

אם חשבתם שהמשחק הראשון היה צפוף ומוגבל – המשחק החדש שובר את המסגרת.

שדרוג עולמות משמעותי הודות ל־Unreal Engine 5

המעבר למנוע Unreal Engine 5 איפשר לצוות להרחיב את המפות וליצור אזורים פתוחים בהרבה.
דניאל אלפרט, המנהל האמנותי, הסביר:

"במשחק הראשון היינו מוגבלים לאזורים קטנים ומובנים מראש. עכשיו אפשר לכסות שטחים גדולים הרבה יותר, ולהכניס ביניהם המון נקודות עניין קטנות שכיף לחקור."

גם במרחק – תראו דברים שימשכו אתכם לשם. לדברי במאי המשחק, ברנדון אדלר:

"הקפדנו שכל אזור יכיל הפתעות מעניינות, ציוד ייחודי וסיפורים מפתיעים… רצינו לגרום לשחקנים לסטות מהשביל הראשי – וזה קורה דרך סקרנות."

שיטה תפקידית חדשה – אין יותר Respec

IGN גם פרסמה ריאיון מעמיק עם מעצב המערכות הראשי, קייל קניג, שחשף שינוי משמעותי בגישה לרמות ולכישורים.
ב־The Outer Worlds 2:

  • לא ניתן יהיה לבצע Respec – כלומר, לא תוכלו לאפס את הבחירות שלכם.

  • כל רמת ניסיון תדרוש בחירה מדויקת עם השלכות אמיתיות.

  • הכישורים יופרדו (לא מקובצים) – כך שדמויות יהיו ממוקדות יותר ומיוחדות באמת.

לדבריו:

"רצינו שכל שחקן יחווה משהו אישי, ייחודי – לא גנרי. כשאתה בונה דמות שמתמחה בכלי נשק ומכשירים רפואיים, אתה מרגיש את זה לאורך כל המשחק. בלי Respec, זו חוויה שאתה בוחר – והיא רק שלך."

מערכת התגנבות מלאה בדרך

בנוסף, בשבוע שעבר נחשפה גם מערכת התגנבות מלאה, שתתווסף למערכת הקרב ותאפשר דרכי גישה חדשות למשימות ואינטראקציות.

מתי תתקיים החשיפה הגדולה של The Outer Worlds 2?

החשיפה הבאה של המשחק תתקיים אחרי אירוע Xbox Games Showcase ב־8 ביוני 2025.
שם צפוי טריילר חדש עם מידע על דמויות, משימות ועלילת המשחק – ואולי גם חלון השקה רשמי.

חדשות אחרונות
הישארו מעודכנים