במהלך שידור PC Gaming Show – Tokyo Direct, חשף הסטודיו הקנדי Nine Dots פרטים חדשים על משחק התפקידים־פעולה (RPG) המצופה Outward 2. בראש ובראשונה – המשחק צפוי לצאת בחלון השקה רשמי בקיץ 2026, וכבר עכשיו ניתן להוסיף אותו לרשימת המשאלות ב-Steam.
גיום בושה־וידאל, מנכ"ל והבמאי הקריאטיבי של Nine Dots, ציין כי ב-Outward 2 הצוות מצליח סוף סוף להגשים את החזון המקורי: חוויית הרפתקן מציאותית ומאתגרת, עם קרבות משופרים, גרפיקה מרשימה יותר ומערכת דמויות עשירה בהרבה.
לא גיבור אגדי – אלא הרפתקן פשוט
בדומה למשחק הראשון, גם כאן השחקנים לא מגלמים "גיבור־על", אלא אדם פשוט שצריך לשרוד בעולם קשוח. הפעם, ניתן יהיה לבחור בין שלושה תרחישי פתיחה ו-11 רקעים שונים – לדוגמה: מאמין אדוק של אלאַט שהפך לכורה, או נווד חסר־בית במבצר סימאון.
בכל פעם שהדמות תובס, הסיפור ימשיך עם השלכות אמיתיות: אולי יישדדו אותה, אולי תינצל בידי עובר אורח טוב לב, ואולי תתעורר פצועה קשה בעיירה – או גרוע מכך.
עולם חי ומשתנה
Outward 2 מציג מחזור עונות מלא לאורך שנה שלמה, שישפיע על העולם של Aurai בזמן אמת. נהרות קפואים יהפכו לברי־מעבר בחורף, סוחרים ודמויות ינדדו בין אזורים, וכל אחד מארבעת האזורים יביא איתו ביומים ייחודיים ואתגרי משחק שונים.
קרבות, כשירות וקסמים
מערכת הקרב עברה שדרוג משמעותי: לכל נשק סט מהלכים משלו, ויש מגוון רחב יותר של כלים, שילובים ואנימציות שמעניקים לשחקן יותר שליטה ושטף.
מערכת Exercise החדשה מחזקת בחירות טקטיות – המשקל והחומר של השריון והנשק משפיעים ישירות על הקרב. יכולות פסיביות יתפתחו לפי סגנון המשחק, ומאמנים מיוחדים בעולם יציעו לשחקן טכניקות הישרדות חדשות תמורת תשלום.
גם הקסם מקבל טיפול מעמיק: לחשים ידרשו טקסים מורכבים. למשל, זריקת אבן אש לאוויר תוכל ליצור טבעת שמעצימה מתקפות באש קטלנית.
משאבים ושיתוף פעולה
ניהול מלאי יהיה קריטי, שכן לא כל חפץ שווה את המקום בתיק. לעיתים אף יהיה צורך להשליך את התרמיל באמצע קרב כדי לנוע מהר יותר. החדשות הטובות: במשחק השני יהיה אפשר להיעזר בפרד נשיאה לניהול המשקל.
כמו במשחק הראשון, שיתוף פעולה הוא מרכיב מרכזי – עם אפשרות לשחק במסך מפוצל מקומי לשני שחקנים או בקו־אופ אונליין. חוויית הישרדות קשה נהיית קלה יותר – או לפחות אפשרית – כשיש חבר שמכסה את החולשות שלך.